Webinář
Well being při práci s dětmi

19.03.2025 | 18:00-20:00
Lektoruje: Tatiana Dumbrava
Kapacita
400
Cílová skupina
Webinář je vhodný pro pedagogy z MŠ, ZŠ, SŠ i pro zájemce z řad veřejnosti (rodiče, neziskové organizace, pracovníky v sociálních službách).
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Tento webinář je zaměřený na wellbeing dětí a na způsoby, jak jej cíleně podporovat v každodenní práci ve třídě. Účastníci se seznámí s tím, co wellbeing znamená, proč je pro děti zásadní a jaký má vliv na jejich učení, chování i celkovou pohodu. Součástí webináře budou praktické aktivity a tipy, které mohou pedagogové okamžitě využít ve své třídě k posilování emoční, sociální i psychické pohody dětí. Webinář je interaktivní a sebezkušenostní a na závěr bude prostor pro dotazy účastníků, aby si odnesli odpovědi na témata, která je nejvíce zajímají.
Cíl webináře
Cílem webináře je porozumět tomu, co je wellbeing a proč je pro děti (i učitele) tak důležitý, a osvojit si konkrétní aktivity zaměřené na jeho rozvoj ve třídě. Webinář je prakticky vedený, takže si účastníci vyzkouší tipy na podporu wellbeingu formou osobní zkušenosti.
Na webináři se dozvíte:
Co je to wellbeing a proč je tak důležitý
Aktivity zaměřené na wellbeing dětí
Praktické tipy, jak rozvíjet wellbeing u Vás ve třídě
Webinář je praktický a zaměřený na osobní zkušenost
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Tatiana Dumbrava
Psycholožka
Už v raném věku se naučila spoléhat sama na sebe a v osmnácti letech se přestěhovala do jiné země. Vystudovala psychologii na Masarykově univerzitě, kde získala magisterský titul po pěti letech studia. Absolvovala 430 hodin výcviku v přístupu Solution Focused Coaching and Supervision, akreditovaného Asociací národních organizací pro supervizi a koučink v Evropě (2016–2019). Dále prošla 210 hodinami výcviku v interkulturní práci, akreditovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí (2013–2014), a 180 hodinami výcviku v kolaborativních přístupech, které vedly instituce Houston Galveston Institute, Taos Institute a Narativ Group (2012–2013).
V rámci své praxe vedla více než třicet školení zaměřených na péči o sebe a duševní pohodu, a to jak v češtině, tak v angličtině. Navrhla a realizovala také dlouhodobý výcvik v kariérovém koučinku určený pro maminky na rodičovské dovolené. Ve své práci kombinuje racionalitu a strukturovanost s intuicí a schopností improvizace, díky čemuž dokáže pružně reagovat na potřeby lidí, se kterými pracuje.