Webinář

Syndrom CAN: Jak rozpoznat a řešit týrání, zneužívání a zanedbávání dětí

390 Kč nebo zdarmav rámci klubu
Denisa Pletichová

24.02.2026 | 18:00-20:00

Lektoruje: Denisa Pletichová

Živý webinář
Záznam po dobu 30 dnů v ceně
Osvědčení v ceně

Kapacita

400

Cílová skupina

Webinář je určen především pro pedagogy všech stupňů vzdělávání (mateřské školy, základní školy, střední školy), asistenty pedagoga, sociální pracovníky a další odborníky, kteří pracují s dětmi a mládeží. Může být také přínosný pro rodiče dětí

Hodinová dotace

120 minut

O webináři

Týrání, zneužívání a zanedbávání dětí (Syndrom CAN) představuje vážný společenský problém, který má dlouhodobé dopady na psychický, emoční i sociální vývoj dítěte. Tento webinář nabízí ucelený pohled na problematiku CAN – od jeho definice, právního rámce a rizikových faktorů až po konkrétní projevy, prevenci a možnosti krizové intervence. Zaměříme se také na školní prostředí jako klíčové místo detekce a prevence. Cílem webináře je pomoci pedagogům, rodičům i dalším odborníkům včas rozpoznat ohrožené dítě a efektivně zasáhnout.

Cíl webináře

Webinář má za cíl zvýšit povědomí o problematice CAN, pomoci identifikovat rizikové situace a nabídnout konkrétní nástroje a přístupy k řešení v rámci rodinného i školního prostředí

Na webináři se dozvíte:

  • Vymezení pojmu,

  • Rizikové děti, rizikoví dospělí a rizikové situace,

  • Formy a projevy syndromu CAN,

  • Důsledky praktikovaného násilí na budoucí osobnostní vývoj dítěte,

  • Prevence,

  • Typické projevy, příznaky, rizikové faktory a možnosti řešení syndromu CAN ve školním prostředí,

  • Zvláštní formy CAN,

  • Krizová intervence, kazuistiky

Výhody webináře:

  • Připojíte se odkudkoliv

  • V ceně získáte záznam, který budete mít k dispozici na 30 dní.

  • Využíváme nejlépe hodnocenou platformu pro webináře - Clickmeeting

  • Garance vrácení peněz

Denisa Pletichová

Denisa Pletichová

Speciální pedagožka

Aktuálně působí jako pedagog na základní škole a speciální pedagog. Profesně i srdcem je především etoped a psychoped.

Má bohaté zkušenosti v oblasti diagnostiky a terapie FIE, které by ráda předávala dalším pedagogům. Šest let pracovala ve speciálně pedagogickém centru pro mentálně postižené, kde intenzivně spolupracovala s pedagogy integrovaných žáků v běžných základních školách i s učiteli škol speciálních.

V rámci své praxe provází FIE žáky s problémy v chování, s lehkým mentálním postižením a s vývojovou dysfázií.

Poslední aktualizace: 06.12.2025 15:57:12