Webinář
Společné vzdělávání a inkluze

07.11.2022 | 18:00-18:40
Lektoruje: Michal Prokeš
Kapacita
400
Cílová skupina
Pedagogové, široká veřejnost
Hodinová dotace
40 minut
O webináři
V tomto 40minutovém videu Mgr. Michal Prokeš srozumitelně vysvětluje, co znamená společné vzdělávání a inkluze, jaké přínosy a rizika s sebou nese a jaké výzvy před školami stojí. Video nabízí praktický a realistický pohled na to, jak inkluzivní vzdělávání ovlivňuje žáky, učitele i celkovou atmosféru školy.
Cíl webináře
Cílem videa je poskytnout pedagogům jasné porozumění principům inkluzivního vzdělávání, pojmenovat jeho rizika i přínosy a nabídnout vhled do toho, jak může škola efektivně podporovat všechny žáky bez ohledu na jejich individuální potřeby.
Na webináři se dozvíte:
Co je to společné vzdělávání
Jaká jsou rizika inkluze a společného vzdělávání
Jaké výzvy stojí před inkluzivní školou
Společné vzdělávání a žáci
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Michal Prokeš
Zakladatel Eduall
Mgr. Michal Prokeš je zakladatelem vzdělávací platformy Eduall. Má bohaté zkušenosti z manažerskch pozic v oblasti vzdělávání a pozic metodického vedení. Pracoval například pro Národní pedagogický institut a Ministerstvo pro místní rozvoj. Michal klade důraz na praktické rady a přístup orientovaný na konkrétní situace na školách. Jeho kurzy jsou zaměřeny na praktické dovednosti v komunikaci s pedagogy a řešení výzev ve třídním kolektivu. PŘES 10 LET VZDĚLÁVÁM DĚTI A DOSPĚLÉ
Pracoval jsem na manažerské pozici jako metodik vzdělávacích služeb, dále jako metodik v Národním pedagogickém institutu, nebo jako vedoucí pracovník v projektu vedeném pod Ministerstvem pro místní rozvoj. Spolupracoval jsem jako odborný pracovník s Ostravskou Univerzitou, Univerzitou Palackého v Olomouci a s Vysokou školou Humanitas Praha.
Mám dlouholeté a bohaté zkušenosti z práce s dětmi, s rodiči i pedagogy.
Realizoval jsem dlouhodobé výzkumy zaměřené na školství v Česku, na Slovensku a ve Velké Británii.
Absolvoval jsem výcvik v Montessori pedagogice, ve Feuersteinově metodě instrumentálního obohacování a dvouletý výcvik zaměřený na práci s dětmi s projevy agresivního chování.
V eduall lektoruji pro Místní akční plány, pro města a pro vzdělávací agentury (Město Písek, město Odry, Studio W, AKADEMIA a další).