Webinář
Respektující učitel: Prakticky

18.02.2025 | 18:00-20:00
Lektoruje: Klára Ulmonová
Kapacita
400
Cílová skupina
Webinář je vhodný pro pedagogy z MŠ, ZŠ, SŠ i pro zájemce z řad veřejnosti (rodiče, neziskové organizace, pracovníky v sociálních službách).
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Získáte klíčové informace, které Vám umožní navazovat s dětmi partnerské vztahy, klíčové pro jejich rozvoj, ale zároveň mít jasně nastavené hranice Na tomto webináři se zaměříme na PRAXI.
Cíl webináře
Cílem webináře je podpořit učitele v tom, aby dokázali nahlížet na žáky partnersky, lépe rozuměli dětským emocím a uměli s nimi pracovat, zároveň rozvíjeli vlastní sebereflexi a komunikační dovednosti. Účastníci získají praktické tipy, jak efektivně nastavovat pravidla ve třídě a vhodně zasahovat do konfliktních situací mezi dětmi.
Na webináři se dozvíte:
Proč nebereme žáky jako sobě rovné a jak to změnit
Proč děti nejsou schopné kontrolovat své emoce a jak je to co nejlépe učit
Jak pracovat sám se sebou
Tipy pro efektivnější komunikaci se žáky
Jak nejefektivněji nastavit pravidla ve třídě
Jak nejlépe a kdy zasahovat do konfliktních situacích mezi dětmi
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Klára Ulmonová
Speciální pedagožka
zkušená speciální pedagožka s praxí ve vzdělávání žáků se specifickými potřebami, včetně dětí s ADHD a poruchami učení. Své kariérní začátky strávila na pozici asistentky pedagoga, což jí poskytlo skvělý základ pro další pedagogické působení. V současnosti se specializuje na práci s dětmi se specifickými poruchami učení a nadanými žáky. Klára se aktivně věnuje rozvoji a vzdělávání pedagogických pracovníků, přičemž se zaměřuje na efektivní spolupráci mezi asistenty a pedagogy a podporu individuálních potřeb žáků.
Hlavní zaměření: Klára Ulomonová se specializuje na školení a vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti podpory žáků s poruchami učení, ADHD, a na spolupráci mezi asistenty pedagoga a pedagogy. V pedagogickém oboru jsem začínala na pozici AP, která pro mě byla skvělým úvodem do školství. Aktuálně pracuji jako speciální pedagog na ZŠ, kde mám na starosti převážně žáky s SPU. Dále se také věnuji žákům nadaným a s ADHD. Samotný obor je mým koníčkem, a proto se i nadále aktivně vzdělávám ve svém volném čase. Velmi mě zajímají témata kolem vývoje dítěte a s ním spojené výchovné styly, které působí na dětskou psychiku. Všechno pak do sebe krásně zapadá.