Webinář
Proč děti nepustí mobil z ruky? Algoritmy sociálních sítí

11.01.2023 | 18:00-20:00
Lektoruje: Michal Prokeš
Kapacita
400
Cílová skupina
Učitelé ZŠ, Rodiče, Široká veřejnost
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Je Vaše dítě na síti častěji, než je podle Vás zdrávo? Bojíte se, aby se u něj nerozvinula závislost na sítích? Přemýšlíte, jak s dítětem mluvit o využívání chytrých zařízení?
Cíl webináře
Cílem webináře je pochopit, co je „levný dopamin“ a jak s ním souvisejí algoritmy sociálních sítí, a zároveň získat praktické tipy, jak s těmito jevy vědoměji pracovat v každodenním životě i praxi s dětmi.
Na webináři se dozvíte:
Proč děti pořád koukají do mobilu a je pro ně těžké jej odložit
Proč sociální sítě potřebují, ať na nich děti tráví co nejvíce času
Jak fungují algoritmy sociálních sítí
Proč není vhodné přemýšlet o dítěti jako o "závislákovi"
Konkrétní doporučení, jak přistupovat k dítěti, které tráví příliš mnoho času “na síti”.
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Michal Prokeš
Zakladatel Eduall
Mgr. Michal Prokeš je zakladatelem vzdělávací platformy Eduall. Má bohaté zkušenosti z manažerskch pozic v oblasti vzdělávání a pozic metodického vedení. Pracoval například pro Národní pedagogický institut a Ministerstvo pro místní rozvoj. Michal klade důraz na praktické rady a přístup orientovaný na konkrétní situace na školách. Jeho kurzy jsou zaměřeny na praktické dovednosti v komunikaci s pedagogy a řešení výzev ve třídním kolektivu. PŘES 10 LET VZDĚLÁVÁM DĚTI A DOSPĚLÉ
Pracoval jsem na manažerské pozici jako metodik vzdělávacích služeb, dále jako metodik v Národním pedagogickém institutu, nebo jako vedoucí pracovník v projektu vedeném pod Ministerstvem pro místní rozvoj. Spolupracoval jsem jako odborný pracovník s Ostravskou Univerzitou, Univerzitou Palackého v Olomouci a s Vysokou školou Humanitas Praha.
Mám dlouholeté a bohaté zkušenosti z práce s dětmi, s rodiči i pedagogy.
Realizoval jsem dlouhodobé výzkumy zaměřené na školství v Česku, na Slovensku a ve Velké Británii.
Absolvoval jsem výcvik v Montessori pedagogice, ve Feuersteinově metodě instrumentálního obohacování a dvouletý výcvik zaměřený na práci s dětmi s projevy agresivního chování.
V eduall lektoruji pro Místní akční plány, pro města a pro vzdělávací agentury (Město Písek, město Odry, Studio W, AKADEMIA a další).