Webinář
Praktické metody a techniky formativního hodnocení pro učitele

01.10.2024 | 18:00-20:00
Lektoruje: Rastislav Jankula
Kapacita
400
Cílová skupina
Učitele základních a středních škol Vedoucí pracovníky ve vzdělávání Školní poradce a odborníky na vzdělávání Každého, kdo se zajímá o inovativní přístupy ve výuce
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Hledáte způsoby, jak zlepšit výuku a podpořit studenty v jejich vzdělávání? Formativní hodnocení je klíčem k úspěchu. Připojte se k našemu webináři a zjistěte, jak formativní hodnocení může změnit způsob, jakým učíte a hodnotíte studenty.
Cíl webináře
Cílem webináře je podpořit učitele v jejich roli ve vzdělávacím procesu v kontextu formativního hodnocení, seznámit je s konkrétními metodami a technikami a představit ověřené aktivity směřující k formativnímu hodnocení. Účastníci uvidí praktické ukázky a v interaktivní diskusi budou mít možnost klást otázky a sdílet vlastní zkušenosti.
Na webináři se dozvíte:
vytvoření a ověření aktivit směřujících k formativnímu hodnocení
já učitel a mé místo ve vzdělávacím procesu v rámci formativního hodnocení
metody a techniky formativního hodnocení
praktické ukázky
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Rastislav Jankula
Lektor, metodik prevence
Jsem odborným garantem a lektorem Specializačního studia školních metodiků prevence a pravidelně se setkávám s metodiky z celé ČR. V rámci výuky jim předávám tyto dovednosti a zároveň získávám množství konkrétních případů a zkušeností z praxe, které do webináře promítám.