Webinář
Práce třídního pedagoga v náročné třídě

03.09.2024 | 18:00-19:20
Lektoruje: Michal Prokeš
Kapacita
400
Cílová skupina
Pedagogové, Rodiče, Široká veřejnost
Hodinová dotace
80 minut
O webináři
Tento díl se zaměřuje na výzvy třídního učitele v obtížných kolektivech a nabízí konkrétní postupy, jak zlepšit vztahy, pravidla i atmosféru ve třídě.
Cíl webináře
Cílem je podpořit třídní pedagogy v náročném prostředí a nabídnout jim funkční nástroje pro každodenní praxi.
Na webináři se dozvíte:
Co může třídní učitel dělat, když třída „nefunguje“.
Jak pracovat se skupinovou dynamikou a předcházet konfliktům.
Výhody webináře:
Ponořte se do hloubkových rozhovorů s odborníky z praxe a získejte cenné informace, inspiraci i praktické tipy pro svou každodenní práci.
Užijte si tyto výhody:
Neomezený přístup ke všem epizodám kdykoliv a odkudkoliv.
Poslech bez reklam, který vás neruší v koncentraci ani myšlenkovém toku.
Možnost vracet se k epizodám opakovaně a čerpat nové souvislosti.
Rozhovory vedené srozumitelně, prakticky a s důrazem na školní realitu.

Michal Prokeš
Zakladatel Eduall
Mgr. Michal Prokeš je zakladatelem vzdělávací platformy Eduall. Má bohaté zkušenosti z manažerskch pozic v oblasti vzdělávání a pozic metodického vedení. Pracoval například pro Národní pedagogický institut a Ministerstvo pro místní rozvoj. Michal klade důraz na praktické rady a přístup orientovaný na konkrétní situace na školách. Jeho kurzy jsou zaměřeny na praktické dovednosti v komunikaci s pedagogy a řešení výzev ve třídním kolektivu. PŘES 10 LET VZDĚLÁVÁM DĚTI A DOSPĚLÉ
Pracoval jsem na manažerské pozici jako metodik vzdělávacích služeb, dále jako metodik v Národním pedagogickém institutu, nebo jako vedoucí pracovník v projektu vedeném pod Ministerstvem pro místní rozvoj. Spolupracoval jsem jako odborný pracovník s Ostravskou Univerzitou, Univerzitou Palackého v Olomouci a s Vysokou školou Humanitas Praha.
Mám dlouholeté a bohaté zkušenosti z práce s dětmi, s rodiči i pedagogy.
Realizoval jsem dlouhodobé výzkumy zaměřené na školství v Česku, na Slovensku a ve Velké Británii.
Absolvoval jsem výcvik v Montessori pedagogice, ve Feuersteinově metodě instrumentálního obohacování a dvouletý výcvik zaměřený na práci s dětmi s projevy agresivního chování.
V eduall lektoruji pro Místní akční plány, pro města a pro vzdělávací agentury (Město Písek, město Odry, Studio W, AKADEMIA a další).