Webinář
Otázky a odpovědi s Markétou Librovou ADHD v praxi

28.04.2025 | 16:00-17:30
Lektoruje: Markéta Librová
Kapacita
400
Cílová skupina
Učitelé ZŠ, Učitelé MŠ, Asistenti pedagoga, Rodiče, Odborníci (ŠPP), Široká veřejnost
Hodinová dotace
90 minut
O webináři
Markéta Librová během tohoto 90minutového setkání odpovídá na dotazy týkající se každodenní práce s dětmi s ADHD ve škole i doma. Sdílí konkrétní strategie, jak zvládat náročné situace a jak nastavit prostředí, aby dítě uspělo.
Cíl webináře
Cílem je pomoci účastníkům najít funkční způsoby, jak podpořit dítě s ADHD v běžném provozu třídy či rodiny, a zodpovědět praktické otázky z reálných situací.
Na webináři se dozvíte:
Jak přizpůsobit výuku, komunikaci a režim dítěti s ADHD, aby bylo soustředěnější a úspěšnější.
Jak efektivně pracovat s emocemi dětí s ADHD a jak předcházet konfliktům i přetížení.
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Markéta Librová
Speciální pedagožka, Metodička prevence
Mgr. et Mgr. Markéta Librová je odbornicí v oblasti speciální pedagogiky a sociální práce s praxí na Masarykově univerzitě v Brně. Zaměřuje se na podporu a porozumění dětí s problémovým chováním, zejména dětí s ADHD, PAS a dalšími poruchami chování, s cílem zlepšit jejich začlenění do třídních a jiných kolektivů. Pracuje na principu porozumění příčinám chování, a tím napomáhá rozvoji potenciálu každého dítěte.
Hlavní zaměření: Markéta poskytuje školení pro pedagogy a asistenty pedagoga, konzultace zaměřené na podporu inkluzivního vzdělávání, metody prevence rizikového chování, a působí přímo ve škole jako učitelka, asistentka a metodička prevence. Zaměřuje se na efektivní komunikaci, pozitivní motivaci a spolupráci mezi učiteli, asistenty a rodiči. Je autorkou a spoluautorkou odborných publikací a praktických motivačních systémů, které podporují efektivní výchovné přístupy u dětí s chováním náročným na péči.