Webinář
Online setkání s dětskou ergoterapeutkou

08.04.2025 | 16:00-17:30
Lektoruje: Alžběta Grymová
Kapacita
400
Cílová skupina
Učitelé ZŠ, Učitelé MŠ, Asistenti pedagoga, Rodiče, Odborníci (ŠPP), Široká veřejnost
Hodinová dotace
90 minut
O webináři
V 90minutovém setkání odpovídá dětská ergoterapeutka na otázky týkající se motoriky, senzorického zpracování, sebeobsluhy a podpory dětí s obtížemi v praktických dovednostech. Setkání je velmi praktické a zaměřené na skutečné situace z praxe.
Cíl webináře
Cílem je poskytnout rodičům i pedagogům odborné a přitom srozumitelné poradenství, které jim pomůže pochopit dětské obtíže a najít konkrétní způsoby, jak dítě podpořit v běžném každodenním fungování.
Na webináři se dozvíte:
Možnosti podpory dětí se specifickými potřebami ve školním prostředí
Praktické tipy, jak pracovat ve škole nebo družině s dítětem se specifickými požadavky
Role ergoterapeuta ve škole – jak může pomoci a jak s ním spolupracovat
Co dělat, když zjistím, že můj žák chodí na ergoterapii – co to znamená a jak tuto informaci využít v hodině a komunikaci
Grafomotorika a psaní – teorie i praktické ukázky
Význam hry u dětí a její využití ve vzdělávání
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Alžběta Grymová
Ergoterapeutka
Je dětská ergoterapeutka a učitelka tělesné výchovy. Ergoterapii vystudovala na 1. lékařské fakultě UK a tělesnou výchovu v rámci magisterského oboru Tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebami na FTVS UK.
Ve své praxi se věnuje dětem s vývojovými poruchami, kombinovaným postižením a zaměřuje se především na děti s poruchou autistického spektra (PAS). Tělesnou výchovu vyučuje na základní logopedické škole, kde také vede ergoterapeutický kroužek pro děti s vývojovou dysfázií a dalšími specifickými obtížemi.
Jejím cílem je šířit povědomí o významu ergoterapie ve školním prostředí a podpořit spolupráci mezi ergoterapeuty, speciálními pedagogy a učiteli.
Na webinářích se zaměřuje na praktické využití ergoterapie ve vzdělávání a možnosti podpory dětí se speciálními potřebami.