Webinář
Jak zvládnout výuku v různorodé třídě

11.11.2025 | 18:00-20:00
Lektoruje: Denisa Pletichová
Kapacita
400
Cílová skupina
pro učitele a asistenty pedagoga na 1. i 2. stupni základních škol.
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Webinář je zaměřen na principy a strategie diferencované výuky, která respektuje individuální potřeby, schopnosti a zájmy žáků. Účastníci získají jak teoretický základ, tak i praktické tipy, jak přizpůsobit výuku rozmanitému složení třídy.
Cíl webináře
Cílem webináře je porozumět principům diferenciace a jejímu významu pro podporu různých potřeb žáků a osvojit si způsoby, jak upravovat obsah, proces, tempo, prostředí i hodnocení ve výuce. Účastníci získají praktické ukázky, hry, pomůcky a příklady z praxe, které jim pomohou rozvíjet dovednosti žáků efektivně a inkluzivně.
Na webináři se dozvíte:
Co je diferenciace a proč je důležitá
Obsah, proces, produkty
Tempo, prostředí, hodnocení
Podpora různých potřeb žáků
Spolupráce a cíle
Rozvoj dovedností
Výukové hry
Praktická cvičení
Příklady z praxe
Pomůcky
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Denisa Pletichová
Speciální pedagožka
Aktuálně působí jako pedagog na základní škole a speciální pedagog. Profesně i srdcem je především etoped a psychoped.
Má bohaté zkušenosti v oblasti diagnostiky a terapie FIE, které by ráda předávala dalším pedagogům. Šest let pracovala ve speciálně pedagogickém centru pro mentálně postižené, kde intenzivně spolupracovala s pedagogy integrovaných žáků v běžných základních školách i s učiteli škol speciálních.
V rámci své praxe provází FIE žáky s problémy v chování, s lehkým mentálním postižením a s vývojovou dysfázií.