Webinář
Jak tvořit pravidla pro "zlobivé" žáky

30.10.2023 | 18:00-20:00
Lektoruje: Michal Prokeš
Kapacita
400
Cílová skupina
Webinář je vhodný pro pedagogy z MŠ, ZŠ, SŠ i pro zájemce z řad veřejnosti (rodiče, neziskové organizace, pracovníky v sociálních službách).
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Představte si, že pravidla nastavíte bez stresu a vzteku, ve spolupráci se všemi žáky Na tomto webináři se zaměříme na PRAXI.
Cíl webináře
Cílem webináře je ukázat, jak ve třídě i škole nastavovat jasná, srozumitelná a dlouhodobě udržitelná pravidla, která nejsou jen „na papíře“, ale skutečně podporují pozitivní školní kulturu a příjemné klima. Účastníci získají konkrétní metodický přístup a praktické tipy, jak tvořit pravidla s ohledem na potřeby žáků i vlastní.
Na webináři se dozvíte:
Dovednost vytvářet pozitivní školní kulturu
Schopnost nastavovat jasná a konkrétní pravidla
Tipy, jak pravidla předávat "zlobivým" žákům
Naučíte se metody PBIS, která je ověřena na školách nejen v Česku, ale také v zahraničí
Zjistíte, proč je důležité dbát na bezpečné prostředí nejen pro žáky, ale i pro VÁS
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Michal Prokeš
Zakladatel Eduall
Mgr. Michal Prokeš je zakladatelem vzdělávací platformy Eduall. Má bohaté zkušenosti z manažerskch pozic v oblasti vzdělávání a pozic metodického vedení. Pracoval například pro Národní pedagogický institut a Ministerstvo pro místní rozvoj. Michal klade důraz na praktické rady a přístup orientovaný na konkrétní situace na školách. Jeho kurzy jsou zaměřeny na praktické dovednosti v komunikaci s pedagogy a řešení výzev ve třídním kolektivu. PŘES 10 LET VZDĚLÁVÁM DĚTI A DOSPĚLÉ
Pracoval jsem na manažerské pozici jako metodik vzdělávacích služeb, dále jako metodik v Národním pedagogickém institutu, nebo jako vedoucí pracovník v projektu vedeném pod Ministerstvem pro místní rozvoj. Spolupracoval jsem jako odborný pracovník s Ostravskou Univerzitou, Univerzitou Palackého v Olomouci a s Vysokou školou Humanitas Praha.
Mám dlouholeté a bohaté zkušenosti z práce s dětmi, s rodiči i pedagogy.
Realizoval jsem dlouhodobé výzkumy zaměřené na školství v Česku, na Slovensku a ve Velké Británii.
Absolvoval jsem výcvik v Montessori pedagogice, ve Feuersteinově metodě instrumentálního obohacování a dvouletý výcvik zaměřený na práci s dětmi s projevy agresivního chování.
V eduall lektoruji pro Místní akční plány, pro města a pro vzdělávací agentury (Město Písek, město Odry, Studio W, AKADEMIA a další).