Webinář
Jak na třídnické hodiny: prakticky

16.10.2023 | 18:00-20:00
Lektoruje: Jakub Švec
Kapacita
400
Cílová skupina
Webinář je vhodný pro pedagogy z ZŠ, SŠ i pro zájemce z řad veřejnosti (rodiče, neziskové organizace, pracovníky v sociálních službách).
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Možná už máte dost veškeré teorie, kterou jste slyšeli už snad stokrát? Na tomto webináři se zaměříme na PRAXI.
Cíl webináře
Cílem tohoto webináře je naučit pedagogy vést třídnické hodiny prakticky, efektivně a s využitím konkrétních aktivit a postupů, aby dokázali podporovat vztahy ve třídě, řešit problémové situace a vytvářet bezpečné prostředí pro žáky.
Na webináři se dozvíte:
Proč jsou třídnické hodiny důležité?
Jaké existují modely třídnických hodin?
Cíle, náplň a vedení třídnických hodin
Konkrétní aktivity včetně ukázek, jak třídnické hodiny pojmout
Jak řešit problémové situace? Jak jednat, když žáci nedodržují pravidla, jsou agresivní?
Webinář je pojat prakticky s konkrétními příklady
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Jakub Švec
Psychoterapeut
Absolvoval FF UK obory filozofie a pedagogika. Působil jako učitel společenských věd a občanské výchovy na gymnáziu Minerva, vedl tým lektorů připravujících adaptační kurzy pro studenty FF UK a spolupracoval s CERMATem na přípravě úloh pro maturitní zkoušku ze ZSV. Zúčastnil se řady kurzů a výcviků zaměřených na sociálně-psychologické dovednosti, protidrogovou problematiku, psychoterapii a koučování.
Specializuje se na sebeřízení, sociální psychologii, zážitkovou pedagogiku a osobnostní a sociální výchovu. Mezi jeho aprobace patří také práce s agresivními a náročnými dětmi a prevence syndromu vyhoření u dospělých.
Lektoroval řadu kurzů zaměřených na komunikaci, asertivitu, vedení a motivaci, týmovou spolupráci, sebeřízení a řízení času.