Webinář

Jak na pedagogickou diagnostiku v MŠ

Monika Ferenčíková

06.03.2024 | 18:00-20:00

Lektoruje: Monika Ferenčíková

Neomezený přístup v klubu Eduall
Osvědčení v ceně

Kapacita

400

Cílová skupina

Učitelé MŠ, Odborníci (ŠPP)

Hodinová dotace

120 minut

O webináři

Znalost pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání je velmi důležitá pro každou učitelku v mateřské škole pro zvýšení účinnosti výchovně-vzdělávací činnosti. Základní diagnostika dítěte v mateřské škole jako jeden z nástrojů pro lepší pochopení dítěte a jeho prožívání je zároveň nástrojem pro cílený rozvoj jednotlivých oblastí potřebných pro úspěšné fungování dítěte v prostředí mateřské školy.

Cíl webináře

Cílem webináře je přehledně představit charakteristické znaky předškolního období, základy dětské kresby a principy pedagogické diagnostiky v MŠ. Účastníci se seznámí s konkrétními metodami, obsahem diagnostiky a získají doporučení, jak ji smysluplně využívat v pedagogické praxi.

Na webináři se dozvíte:

  • Charakteristické znaky předškolního období

  • Stručně k dětské kresbě

  • Pedagogická diagnostika

  • Metody pedagogické diagnostiky

  • Obsah pedagogické diagnostiky v MŠ

  • Doporučení pro pedagogickou praxi

Výhody webináře:

  • Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.

  • Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.

  • Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.

  • Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.

  • Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.

  • Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.

  • Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Monika Ferenčíková

Monika Ferenčíková

Speciální pedagožka, sociální pedagožka

Vystudovala střední pedagogickou akademii a následně obor sociální pedagogika. Po jeho dokončení absolvovala doplňující pedagogické studium a také rozšiřující studium speciální pedagogiky. V současnosti působí jako školní speciální pedagožka na základní škole.

Od roku 2003 pracovala v Centru pedagogicko-psychologického poradenství a prevence, kde s krátkými přestávkami působila především v oblasti poradenství a prevence. Zaměřovala se na individuální poradenství rodičům a žákům při zvládání krizových situací, výchovně-vzdělávacích problémů, rozvodu, záškoláctví i osobnostních obtíží. Aktivně realizovala programy prevence sociálně patologických jevů na různých typech škol a s žáky různých věkových kategorií, nejčastěji formou skupinové práce.

Věří, že to nejcennější, co lze v poradenství klientům nabídnout, je opravdový zájem, pochopení a podpora.

Poslední aktualizace: 06.12.2025 15:58:59