Webinář
Jak na pedagogickou diagnostiku v MŠ

06.03.2024 | 18:00-20:00
Lektoruje: Monika Ferenčíková
Kapacita
400
Cílová skupina
Učitelé MŠ, Odborníci (ŠPP)
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Znalost pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání je velmi důležitá pro každou učitelku v mateřské škole pro zvýšení účinnosti výchovně-vzdělávací činnosti. Základní diagnostika dítěte v mateřské škole jako jeden z nástrojů pro lepší pochopení dítěte a jeho prožívání je zároveň nástrojem pro cílený rozvoj jednotlivých oblastí potřebných pro úspěšné fungování dítěte v prostředí mateřské školy.
Cíl webináře
Cílem webináře je přehledně představit charakteristické znaky předškolního období, základy dětské kresby a principy pedagogické diagnostiky v MŠ. Účastníci se seznámí s konkrétními metodami, obsahem diagnostiky a získají doporučení, jak ji smysluplně využívat v pedagogické praxi.
Na webináři se dozvíte:
Charakteristické znaky předškolního období
Stručně k dětské kresbě
Pedagogická diagnostika
Metody pedagogické diagnostiky
Obsah pedagogické diagnostiky v MŠ
Doporučení pro pedagogickou praxi
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Monika Ferenčíková
Speciální pedagožka, sociální pedagožka
Vystudovala střední pedagogickou akademii a následně obor sociální pedagogika. Po jeho dokončení absolvovala doplňující pedagogické studium a také rozšiřující studium speciální pedagogiky. V současnosti působí jako školní speciální pedagožka na základní škole.
Od roku 2003 pracovala v Centru pedagogicko-psychologického poradenství a prevence, kde s krátkými přestávkami působila především v oblasti poradenství a prevence. Zaměřovala se na individuální poradenství rodičům a žákům při zvládání krizových situací, výchovně-vzdělávacích problémů, rozvodu, záškoláctví i osobnostních obtíží. Aktivně realizovala programy prevence sociálně patologických jevů na různých typech škol a s žáky různých věkových kategorií, nejčastěji formou skupinové práce.
Věří, že to nejcennější, co lze v poradenství klientům nabídnout, je opravdový zájem, pochopení a podpora.