Webinář
Asistent pedagoga u dítěte s ADHD

26.09.2024 | 18:00-20:00
Lektoruje: Markéta Librová
Kapacita
400
Cílová skupina
Webinář je vhodný pro pedagogy z MŠ, ZŠ, SŠ i pro zájemce z řad veřejnosti (rodiče, neziskové organizace, pracovníky v sociálních službách).
Hodinová dotace
120 minut
O webináři
Práce asistenta pedagoga přináší mnoho náročných situací, zejména při podpoře dětí s ADHD. Tento praktický webinář nabízí asistentům pedagoga jasné a srozumitelné postupy, jak s těmito dětmi pracovat efektivně a s ohledem na jejich specifické potřeby. Účastníci se naučí, jak podporovat rozvoj potenciálu dětí s ADHD, jak přizpůsobit komunikaci i pracovní postupy a jaké základní znalosti a dovednosti by měl asistent pedagoga v této oblasti ovládat. Lektorka představí praktické strategie a příklady z praxe, které lze okamžitě využít při práci ve třídě. Na závěr bude prostor pro dotazy účastníků.
Cíl webináře
Cílem webináře je naučit se efektivně pracovat s dítětem s ADHD tak, aby se nerozvíjely jen jeho obtíže, ale hlavně jeho potenciál. Účastníci si ujasní, co by měl asistent pedagoga o ADHD vědět a jak dítě cíleně podporovat v běžné praxi.
Na webináři se dozvíte:
Jak efektivně pracovat s dítětem s ADHD
Jak rozvíjet potenciál dětí s ADHD
Co musí AP znát při práci s dítětem s ADHD
Výhody webináře:
Webinář si pustíte kdykoliv a kolikrát chcete během platnosti členství.
Můžete se k obsahu vracet vlastním tempem a zastavovat si jednotlivé části.
Žádné časové omezení – sledujete pohodlně tehdy, kdy vám to vyhovuje.
Součástí členství je neomezený přístup k celé knihovně webinářů Eduall.
Získáte přístup k pracovním materiálům nebo doporučeným zdrojům, pokud jsou k webináři k dispozici.
Webinář můžete sledovat z jakéhokoli zařízení – mobilu, tabletu i počítače.
Sledujete bez stresu z připojení „na čas“ – ideální pro vytížené pedagogy a rodiče.

Markéta Librová
Speciální pedagožka, Metodička prevence
Mgr. et Mgr. Markéta Librová je odbornicí v oblasti speciální pedagogiky a sociální práce s praxí na Masarykově univerzitě v Brně. Zaměřuje se na podporu a porozumění dětí s problémovým chováním, zejména dětí s ADHD, PAS a dalšími poruchami chování, s cílem zlepšit jejich začlenění do třídních a jiných kolektivů. Pracuje na principu porozumění příčinám chování, a tím napomáhá rozvoji potenciálu každého dítěte.
Hlavní zaměření: Markéta poskytuje školení pro pedagogy a asistenty pedagoga, konzultace zaměřené na podporu inkluzivního vzdělávání, metody prevence rizikového chování, a působí přímo ve škole jako učitelka, asistentka a metodička prevence. Zaměřuje se na efektivní komunikaci, pozitivní motivaci a spolupráci mezi učiteli, asistenty a rodiči. Je autorkou a spoluautorkou odborných publikací a praktických motivačních systémů, které podporují efektivní výchovné přístupy u dětí s chováním náročným na péči.